-Emmis! ♥ -

kärlek ?

fml! *
nämen har linnea , jupps och sofia, enda som betyder ngt just nu!
värsta av allt är att jag vill verkligen inte släppa taget,
jag vill inte  .♥
men finns inget jag kan göra .
min kärlek  är så stark,  och jag älskar dig fortfarande !
att inte kalla dig min älskling mer ,  det krossar mig </3
MEN JAG ÄR STARK !
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag. Jag gråter bara i regnet.!
vill  bara dö  just  nu !
fuck kärlek , aldrig mer ! ...
.
men blir nog bra snart igen ,
taggar inför onsdag då det  blir födelsedagskalas med bäybsen !
unnttzzzz!!!! ♥
blir ju snart  15   ! :D  WIIIIEEEE! :D
längtar som fan .
jajaj nu ska jag deppa mer och  umgås med min cooling sofia -.-'
hatar henne just nu  ,  så  jävla hårt !

-                                                
-                                                           -lämna mig aldrig ! ♥
puss /emms ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ovän med mimmi? isf, varför? :)

2011-07-03 @ 01:35:59
Postat av: emmis ♥

hihih vem är du ? :D ♥

2011-07-03 @ 01:59:31
Postat av: Anonym

håller med dig , kärlek är skit !



grym blogg måste jag säga , även fast det inte är så många inlägg. <3

2011-07-03 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0