-Emmis! ♥ -

Godmorgon!

HAHA klockan är 6 och jag ska ut och springa nu !
Känner mig hurtig ,
Idag står det enbart att dra till stallet på schemat ? :O
Känner mig ensam .
Hmm men man kanske ska fråga mami om vi kanske skulle ta och hitta på något ?
Jag menar , det är la inget konstigt om man umgås med sin mamma ellr ?

Idag åt jag en macka till frukost .?
och lalalala.
men hahah som om ni skulle villa veta det ? ;)
najnaj , det vill ni inte tralalalal.
Suck , vissa människor asså !

Men drar nurå   , är jag tillbaka vid 11 får la nån av er gå ut och leta efter mig.
Tack på förhand.
puss / emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0