-Emmis! ♥ -

god morgon! ♥

Ahmen tjenare tjenare :)
Vaken nurrå  efter en speciell natt ?
Omg säger jag bara , vissa människor ....
Men jag gillar dom endå. Det kan man ju kanske förstå.
Jagevt . Jag och sofia är jätte snällla....

Idag blir det rida ut med märta , sen blir det väl att kanske fiska ikväll eller nått sånt.
Ioch med att jag antagligen kommer vara ganska länge i stallet i dag ska jag fixa några tidsinställda
bara för att emmis är på så bra humör idag.
Hihih , ibland så. ♥
Vilket fall som hellst så tror jag att jag har fått en beundrarare.
Hahahah,, Gud vilken jobbig människa,  han typ spamar mig på fejan.
Menmen,  nog om mina problem .
Hur ser eran dag ut ?
Puss/ Emms ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0