-Emmis! ♥ -

god morgon! ♥

Ligger just nu i min säng med sötisen själv. Vaknade precis.
Var ju på gothia igår ju.
Och omg säger jag bara. Så sjukt kul hade vi va.
Var ju där med sofieälsk och sofia.
Och herre vad vi shacka loss, Jag känner hur smal jag har blivit ;)
Träffade Amanda och sussie där med ju.
Galet goa människor. ♥
Iallafall , helt galet vad snygga killar det fanns där va ?:O
Trodde jag skulle dö. Menmen.
Idag blir det minsan inget gothia för mig. Ska vara barnvakt åt sandra.
Helt sjukt att jag ska sitta barnvakt åt en 13 åring !?!?
Hon klarar la sig själv?
Menmen , snäll som jag är ställer jag upp.! ♥
Tur att sofia ska vara här och hjälpa mig .
men nu ska jag steka mat.
se ya later aligater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0