-Emmis! ♥ -

Frågestund del 2!

*hur många läsare har du just nu??
svar : ca 62 st ;)
kram Emms 

*vilka är dina bästa vänner?:D<3
svar :  Hm .
mina bästa vänner är  sofia, Linus , Jesper sihvo
jesper klitgaard och såklart min flickvän linnea. ♥
Kram Emms ♥

*Får du kärlek vid första ögonkastet ?:)<3 
Btw haha dom andra ställer lite privata fråger xd <3 
Älskar dej puss <3
Svar: Nej det har nog aldrig hänt mig.
älskar dig med josse ! 
kram Emms 


*skulle du kunna strula med ica jerry :D
svar : hahaha , Nej jag tror inte det.
Fast han är ju grymt söt ;)
Kram Emms 

*ja du vet vem undrar :
tycker du att jag fortfarande är snygg :D
svar :  Hihi , jadet tycker jag :)
kram Emms 

*Är du en get innerst inne? 

Gillar du att fika?

varför har du så dålig musik smak?

Är vi bääästa vänner :D:D 
Svar : Hahah  , gulliga frågor bäyb.
klart att jag är en get .
Hur förklarar du annars att jag är så  hårig ???
Ja jag älskar att fika , speciellt med dig.!
Jag har bäst musiksmak.Du har sämst!
Ja vi är bästa vänner :)
Kram Emms

*vilka sminkprodukter använder du när du ska till skolan? Skulle vara trevligt om du la ut bilder och berättar :)
Svar : Hihi , Jag brukar enbart använda foundation ,
mascara och solpuder.
Klart jag lägger ut bilder och brättar .
Allt för er ! :)
karm Emms 

*Dricker du eller röker ?
Om inte gör du de när du umgås med Linus och dom ?
Svar : Hmm  , Asså jag dricker bara ibland när jag är med dom.
Men röker gör jag aldrig :)
Kram Emms 

*hur kan du va så fin?

när jag vi träffas då?

kan du köpa en redbull till mig? ne haha, skojja ;)

puss på min lilla emmiis <3<3
Svar : HAhah , jag är inte fin!
Vi ska träffas när jag kommer till skara nästa gång :)
Hahah , jag köper inte ut till  fjortisar ;)
kram Emms 

Strula du med några på ghotia ?
Isf , hur många ?
Svar : Hihi  , mjo det kanske jag gjode ;)
haha typ kanske 6 :)
Kram Emms 

Har du mens just nu?<3<3
Svar: Hahaha , nej tyvär.
Verkar det som så eller ?:)
Kram Emms 

Gillar du Justin bieber ?:D<3
Svar: Ja jag älskar honom :)
Kram Emms 

Så det var alla frågor.
Hoppas ni är nöjda med svaren .
Tack alla söta som har frågat .
puss/ Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0