-Emmis! ♥ -

för jag är 15 år!

åååååårrr ååååååårrr.
jag är 15 år.
jag är  15 år och gör vad jag vill :D :D :D :D:D
så  jävla göttttt !!!!!!!!!!!
fyller 15 idag då !
tack alla söta som sagt grattis ! ♥
varit i  falsterbo idag så  inte vart  nån uppdatering ,
men jag bloggar mer när jag kommer hem imorgon istället :)
-
tack sofia för att du ringde klockan 12 :/ ♥
satt och väntade och jag väntar än.
fast ingen idé att ringa nu för nu ska jag sova!:(
hehe.
men aja.
dagen i falsterbo har varit helt otrolig.
så sjukt fina hästar ( fast inte ens i närheten så fina som min jupps (: ) ♥
får ju börja skritta honom imorgon.
så jäkla glad över det.
längtar som fan efetr honom! ♥
aja , men ska sova nu.
puss/  emms ♥
repris bild  , har inga på denna datan :/
-saknar dig mitt hjärta , mitt allt !
du  betyder mest  för mig på  denna jorden min kärlek ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0