-Emmis! ♥ -

Denna gången tänkte jag toppa mina 5 favorit klädaffärer.
Där jag tycker dom har snyggast kläder och som jag anväder mest kläder ifrån.
plats 5:
Ginatricot
Har väldigt färgglada kläder till rimliga priser.
Handlar dock inte lika mycket där längre då jag tycker att deras kläder inte
riktigt passar på mig.

plats 4:
Tessie
HAr sjut gulliga och fina kläder till  billiga priser.

plats 3:
H&M
Har sjukt mycket och väldigt olika kläder.
Älskar h&ms kläder för dom är så  himmla fina och billiga .

plats 2:
Pondus
Har mycket märkeskläder och väldigt vackra kläder.

plats 1:
Bik bok.
Tycker att  dom har ortoligt fina och snygga kläder till ganska billiga priser .
Där jag handlar mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0