-Emmis! ♥ -

Emma talar ut!

Förväntar mig inte att  någon ska läsa men vill bara brätta hur jag känner.

Solhagens Jupiter !

Min bästa vän, det är sjukt svårt att förklara hur jag känner för dig.Man kan säga att du är min soulmate, den enda som förstår mig på rätt sätt. Jag kan vara mig själv med dig, just en där töntiga tjejen som ingen tkr om , förutom du , för hur jag än är vet jag att du älskar mig ändå .

Du betyder så sjukt himla mkt för mig, och utan dig vet jag faktisk ärligt talat inte vad jag skulle göra… för utan dig skulle jag vara mig hel, för så stor del av mitt hjärta som du har skulle jag inte klara mig utan .

Tänk alla skratt och leenden du har gett mig, tänk alla glädje tårar du har fått mig att gråta . Du är så jävla speciell och underbar, och jag vet att du är den enda som jag någonsin kommer att älska så mkt.

Min andra halva, bästa vän. Att just jag kunde ha den turen att just hitta dig, den perfekta hästen som skulle bli min . Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dig. Du har gett mig så sjukt mkt, du har lärt mig allt jag kan och tagit bort den rädslan jag hade . Du är beviset på att det finns äkta kärlek och att det finns något gott på denna jord .

A boy like you is impossible to find!

Du finns alltid där med din varma mule och glada ögon, du finns där för mig när jag är ledsen och behöver någon att prata med. Och det känns verkligen som att du lyssnar på mig. Du har det där speciella som får mig att känna mig lugn. Du är precis så som en bästa vän ska vara! För det är det du är, min allra bästa vän.

Älskar dig solhagens Jupiter av hela mitt hjärta, den dag du inte längre ser ska jag ...... så vi kan vara tilsammans förevigt.

jag lovar dig det!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Det gör mig så oerhört glad att läsa det här, lipar som en liten tönt haha! Juppe kunde inte fått ett bättre hem :) Du kan väl lägga till mig på facebook om du vill? Vore kul att hålla kontakten lite bättre och även se bilder och så.. :) Ha det fint och ge jupps massa pussar och kramar från mig!

2011-09-30 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0