-Emmis! ♥ -

Duktiga läsare :D


Märker attdet kommer in lite frågor :D
Gud vad glad jag blir  .
Fortsätt så alla söta! :D :D
Svarar som sagt alla på fredag , så kom med mer frågor :) :)

Har precis tagit mig ett bad och typ bara pysslat om mig själv ,
Hur mys och skönt som hellst.
Ligger i min säng nu iallafall och önskar att sofia var här så vi kunde myst ,
Men icke sa nicke , hon kommer inte hem försens på torsdag.
Saknar dig min ängel! ♥
Imorgon blir det ikea , ska köpa lite nya grejs till mitt rum ,
HIHI
mamma tror att vi enbart ska köpa en låda som man kan förvara saker i , men nejnej .
Emms har andra planer ;) ♥
Jag ska köpa en massa saker , :D
Fast nu ska jag snassa,
puss och smek fingerlek ! ♥

Kommentarer
Postat av: Ilenia Di Feola!

hihi emma du har lite udda frågor gullet, och du är sjuuuukt fin!!!!! :D ♥

2011-07-20 @ 00:25:58
URL: http://ilenia.blogg.se/
Postat av: ja du vet vem

tycker du att jag fortfarande är snygg :D

2011-07-20 @ 00:53:26
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon på dig :)

2011-07-20 @ 09:00:28
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: josse <3

Älskar dej , puss !

2011-07-20 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0