-Emmis! ♥ -

det var ju ett tagsen ?

God natt ?
Hihi , kom precis hem ifrån eddie.
Vart ju lite mys endå.
började med att jag och sofia drog med oss linus ut , mötte eddie , ida , mathilda och jennifer.
Sen satt vi typ och snacka.
Sen drog typ jag , sofia , linus och eddie hem till eddie och kolla på tv .
åhh , han har typ världens sötaste kissemisskatt.
Gurra hette den.
Sitter iallafall nu och äter mackor och chattar med folk på fejanchatten.
Hahah , lite kul endå , för jag har typ blivit en relationsexpert?
För alla frågar typ mig om råd , jag bah, vafan ?
Är lite kul endå :)
Nu tror jag att jag kanske borde sova.
Är rätt trött faktiskt.
Btw!
Fick just precis reda på att anton tycker att jag är bra på att köra moppe.
Jag är faktiskt den enda tjejen som har fått köra den .
Så  bäst är han!
Så in your faces till er som säger att jag är sämst på att köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0