-Emmis! ♥ -

Aaa nu.

Hemma nu ifrån stallet.
Hihi. Red ju som sagt ut med märta .
Hahaha , vi har alltid så jäkla kul när vi rider tillsammans .
Juppe var ju snäll som vanligt. Bästa hästen säger jag bara. ♥
Solhagens Jupiter.♥

Nu iallafall ska jag baka en kaka förstår ni.
Ska ha den tills imorgon för att fira att juppe är frisk.
För chansen är ju ganska stor. :D
Till er som inte vet och vill veta så har han en infalamtion i nedre glidleden vänster bakben.
Han blev behandlad och har nu skrittat i ungefär 4 veckor.
Menmen .
Ska baka nu.
Hörs babys ! ♥
Mitt hjärta , mitt alllt ! ♥

Kommentarer
Postat av: JULIA ERIKSSON

sv; tack så mkt sötnos :D o desamma!

2011-07-24 @ 19:37:42
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0