-Emmis! ♥ -

- lördag! ♥

shenare!Mitt första ''riktiga'' blogginlägg.Idag har jag  inte gjort mycket alls!Vaknade la runt 10 tror jag ,
ringde linus för att  vi  skulle ta en fika !(:
Fikade och  babblade med honom;)
resten av dagen  sög !
fml!*
men det  löser sig nog... (host )
är med älsklingen nu ,så  nu är allt bra igen !
puss / emma ♥
shenare!
Mitt första ''riktiga'' blogginlägg.
Idag har jag  inte gjort mycket alls!
Vaknade la runt 10 tror jag ,
ringde linus för att  vi  skulle ta en fika !(:
Fikade och  babblade med honom ,  mysigt värre ! :)
resten av dagen  sög !
fml!*
men det  löser sig nog... (host )
är med älsklingen sofia nu ,så  nu är allt bra igen !
-                         älsklingarna på  bild  !
,
-                             puss / emms ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0