-Emmis! ♥ -

snöööööööööööööö! och nattsnack med linus !

Godkvällen bloggen.
Åhhh , det snöar tydligen ,
måste kolla ut :D
Iallafall...
haft en bra kväll ? ;)
Det har jag iallafall.
Drog hem till linus förut och kollade på några rasist filmer.
Hade det jätte mysigt där i hans säng.
Sen drog jag och sofia hem till henne igen och kollade på debatt.
Nu ligger jag i min säng och pratar med min gosekompis linus ♥
Måste snart nana , känner mig ju lite halvdålig.
Taggar luciaträningen imorgon. :D
Heheh , enda som jag längtar till med skolan. ( hahaha , meningen blev lite fel där men endå )
jajajaj.
Nu ska jag försöka lägga på så hörs vi imorgon.
Nattis bloggen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0