-Emmis! ♥ -

2011 har jag ...

Detta året har jag :

♥ Lärt känna otroligt goa människor.







Utvecklats sjukt mycket i min ridning.

Haft 3 förhållanden (  5 om man räknar med amanda och linnea )

♥ Gråtit mig till söms.

♥ Skrattat så jag nästan dör. :D

♥ smygit ut från mitt fönster nästan hela sommaren.

♥ Vart så full så jag fått minnesluckor.

♥ Fått otoliga minnen med dom bästa.

♥ Lärt känna linus loong och robert janson ;)

♥ Fått större bröst  , hihihi ;)

Blivit av med oskulden hihihhiih ;)

♥ Slutat umgås med min bästa killkompis :(


♥ Konfermerat mig.

Blivit känd på youtube med min och sofias cover på när vi två blir 1.
(klicka här eller ovanför för att lyssna )

♥ Lärt mig på vad man kan säga till folk och inte.

♥ Gjort massa knäppa saker som jag inte borde :D

♥Insett att jag inte klarar mig utan sofia.

♥ Fått världens finsate flickvän !


♥ Haft det bsta året hitlis ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0