-Emmis! ♥ -

100 saker du kanske inte visste om mig .

 

1. Fullständigt namn? Emma maria johansson

2. Ålder? 15 år.

3. Vart bor du? Gråboo

4. Bor tillsammans med? mamma, pappa, syster

5. Färg på ditt hus? Brunt :S

6. Hus eller lägenhet? hus

7. När är du född? 10 juli 1996

8. Klass? 9a

9. Vilket år tar du studenten? 2015

10. Något jobb?

11. När gick du upp i morse? 8 :S

12. När ska du sova? imorgon typ :D

13. Duschat idag? Ja , såklart .

14. Kramat någon idag? aah

15. Pussat någon idag? nä , tyvär :(

16. Vad har du ätit idag? Fiskpinnar och potatis ? ;) Nä julmat :D

17. Dagens klädsel? Jeans linne och svart blus.

18. Dagens smink? mascara & puder och faoundation .

19. Dagens sötnos? Min syster

 

20. Dagens bästa? att jag fick ett par rosa uggs :D

Socialt:

21. Har du många vänner? tillräkligt ialafall.

22. Hur många har du kysst? räknar inte.

23. Vem kramade du senast? Moster

24. Hur många har du varit otrogna med? inga

25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet.

26. Är du kär? Vet faktiskt inte , är jag det ?

27. Har du pojkvän? Nä 

28. Vem pratade du med i telefon senast? prinsessan :D

29. Vem fick du senast sms ifrån? Linus ♥



Favorit:

(Just Nu)


30. Film? twilight , breaking down

31. Serie? kollar inte på tv så mke ;s

32. Låt? samma som alltid , fall for you och apoligize.

33. Mat? tacos & thai!

34. Dryck? Mjölk.

35. Färg? Rosa!

36. År? 2010.

37. Stad? Göteborg

38. Land?sverige

39. Ämne i skolan? idrott

40. Människa? Sofia :D


 

Senaste:

41. Personen du tänkte på? han.

42. Personen du kysste? Hehehe , Linus . (  så nöjd ?? )

43. Gången du spydde?sommras typ.

44. Gången du grät? igår.

45. Pizzan du åt? kebabpizza :D

46. Gången du var i Göteborg? Tisdags

47. Gången du var i Stockholm? aldrig vart där.

48. Gången du var full? Förra helgen :S

49. Gången du var hög? aldrig varit

50. Gången du hade sex? Hahahaha  hemligt  ;)

 

Antingen Eller:

51. Svart eller vitt? svart

52. Hund eller katt? katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på med vem man mser med och på vilket humör jag är på

54. Tvspel eller datorspel? tvspel

55. Singel eller upptagen? upptagen,

56. Ringa eller smsa? ringa.

57. Lunarstorm eller helgon? facebook.

59. Big Brother eller Paradise hotel? bigbrother

60. Blont eller svart hår? Blont!

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa

62. Choklad eller lakrits? vchoklad!

63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt

65. Coca cola eller fanta? cola!

66. Pizza eller kebab? pizza

67. Randigt eller prickigt? randigt

68. Älska eller älskas? Både?

69. Leva eller dö? Leva


 

Antal:

70. Personer du älskar?Mina vänner och sofia såklart !

71. Personer du hatar? just nu , 1 person speciellt :)

72. Gånger du varit full? Hahaha , vem har räknat ? ;)

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars? 3 tror jag ;)

74. Glassar du ätit på en dag? många xd

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen

76. Gånger du haft minnesluckor? Typ 2 tror jag :O

77. Gånger du varit hög? 0

78. Personer du saknar just nu? Jag saknar JUPPE , alla mina grabbar och amanda ! :(

79. Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång tror jag  .


 

Vem:

80. Vill du kyssa nu? Amanda , min kärlek !

81. Ska du träffa imorgon? min familj. :(

82. Sjöng du senast för? min familj :)

83. Hade du senast en msn-konversation med? Är inte inne på msn

84. spelade du tvspel med senast? Hemma hos ed tror jag :P

85. Vill du ta med på resa nu? Alla mina grabbar och sofia ! :D

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? På so...

87. Förtjänar att dö? ingen

88. Är söt? Juppe !

89. Vill du sova jämsides med i natt? Sofia och amanda..

88. Är söt? haha många!

89. Vill du sova jämsides med i natt? han.

 

Vad:

90. Gör dig glad?Rida juppe och vara med mina nära

91. Gör dig ledsen? när folk sviker / sårar / ljuger..

92. Vill du helst göra nu? Åka hem

93. Önskar du att du slapp göra? bajsa..

94. Vill du ha nu? pojkvän!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en rosa tv.

96. Längtar du till? jag får åka hem

97. Tycker du om dina betyg?nja..

98. Ångrar du i ditt liv? Att jag har svikit folk  som jag älskar

99. Är det bästa som hänt dig? Att jag fick juppe ! :D

100. Hur mycket är klockan? 22:42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0