-Emmis! ♥ -

Emma är sur på omvärlden , hehehe hata mig inte.

Förlåt men måste skriva av mig lite.

Asså det är sjukt vad falsk denna världen är egentligen.
Jag har börjat se det mer och mer nu.
Och det gör mig så jävla arg.
Vart man än vänder sig så ser man folk som försöker trycka ner andra .
Jag förstår inte ,  mår man verkligen bättre av det ?
Har man så dålig självkänsla så man måste klanka ner på andras liv för att ens eget ska verka så perfekt?

Sen snacka jag precis med en tjej på facebook.
Fick reda på lite saker om vad hennes kompis hade gjort mot henne osv osv.
Då börjar jag fundera på hur långt man kan gå egentligen för att få '' status ''
Jag blir så trött på folk som tror man får mer status pga att man dricker , röker osv.
Det kan jag säga med en gång att det får man inte.
Man blir ju deffenetivt inte coolare pga det , vad vinner man på det egentligen ?
Man blir full ?
Fan vad coolt då. Eller ?
Nu säger jag inte att det är fel på folk som dricker och att alla tror sig pga det.
Jag dricker ju själv .
Men jag ser ju barn som är betydligt mindre än mig som redan har börjat dricka
Och man ser ju själv hur det går.
Dom dricker sig redlösa , strular runt med betydligt äldre folk , och bara skämmer ut sig ?
Att söka uppmärkasamhet på det här sättet stör mig nått så enormt.
ohhh  ,  nää nu ska jag sova.
Peace.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0