-Emmis! ♥ -

Emma dissar så det står härliga till...

Skulle egentligen göra en hiss och diss , men tror bara att jag gör en massa dissar.
hehe .


ω Till att det är pytteytte lite snö ute.
Jag vill ha massa snö , så mycket så det går upp till knäna.

ω Till att våra sadlar aldrig kommer !
Jag vill ha min dressyrsadel nunununununu..

ω Till alla jobbiga små barn som söker uppmärksamhet hela tiden.
Äckliga ungar , lägg eran tid på att växa upp istället.

ω Till mig själv faktiskt.
Jag gör saker hela tiden som jag vet att jag sedan kommer att ångra....
Fu emma!
Skärp dig för fan !


ω Till sånna personer som gör saker dom vet att dom inte kan hantera.
Ni skämmer bara ut er .

ω Till rökare.
Visst feströka är la okej , men annars inte.
Ni bara förstör för er själva. :(

ω Till folk som bjuder in folk till andras fester utan att ha kollat med den som har festen
om det är okej.
Får fan panik på sånt !

ω Till personer som förändras.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha asså jag skulle vilja komma ner till dig en helg oh umgås med dig :D

2011-12-18 @ 19:25:26
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0