-Emmis! ♥ -

Ta mig tillbaka till den tiden då det var jag och du.


Vet att du antagligen inte läser det här så då passar det ju perfekt att skriva allt jag känner här
Eller ?
Hahah. Jag har trott att jag är så jävla stark.
Men är jag verkligen det ?
När jag ligger här i min ensamhet börjar tankarna snurra igen.
Då inser jag hur mycket jag saknar julen 2010.
Den julen då jag hade dig!
Allt jag tänkte på var dig.
Dag ut och dag in.
Du var som min drog.
Jag klarade verkligen inte en dag utan att åtminstonde få höra din röst.
Varje kväll pratade vi med varanda.
Vi kunde prata i timmar.
Pratade även om vi inte fick.
Åh , kommer ihåg vad arg pappa var varje gång han fick telefonräkningen.
Men varje krona var du värd. (tyckte jag iallafall)
Den kärleken vill jag uppleva igen.
För ärligt har jag aldrig älskat någon så mycket som jag älskade dig.
Jag saknar dig.
Saknar våran tid.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0