-Emmis! ♥ -

stallet , check!

Shää blogg!
Nu sitter jag hemma på mitt rum och dunkar musik.
Kom precis hem ifrån bästa juppejupp. :D
Hihih   , det är ju så mysigt att vara i stallet tidigt.
Redan klockan 8 vart jag där :D
Sen fick juppen massage med.
Jaaooow jaoow. ;)
Sen tycker jag det är lite kul med, när det gäller allt med juppe är jag super nogran med att allt
ska vara perfekt och prydligt runt han.
Men när det gäller mig själv är det motsatten. ;)
Hahaha , jajaj .
Ska la snart hoppa in i duschen och sen ska vi till mediamark och fixa min tv.
Sen blir det en sväng till ikea med tror jag .
Vi hörs :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0