-Emmis! ♥ -

Rubrik?

Åh goddag :)
Igår dåva var man på fest hos smilet ?
Haha, det var la trevligt där , kom typ massa från Lerum som jag aldrig sett förut .
Sen var alla tvungna att dra där ifrån osv .
Slutade sen med att jag , Robert och Linus drog hem till Linus och sov där.
Sen imorse kom pappa och hämtade mig och körde hem mig till sandra som hade avlutningshoppning.
Skulle ha varit med men eftersom sadlarna inte har kommit än blev det lite svårt .
Sen vidare till juppen .
Logerade och red honom lite barbacka med mertisen. :D
Nu sitter jag här i stallet och bara myser med världens bästa :D
Sen när jag kommer hem ska jag göra en hiss och diss .
För det finns endel saker jag stör mig rätt grovt på ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0