-Emmis! ♥ -

natten är ung och jag ligger vaken

godmorgon alla  :D
Klockan är 6 och jag har redan varit vaken 1halvtimma.
Känner hur duktig jag är endå, har haft västa mysig morgonen med tända ljus ,
frukost och te.
Och nu ligger jag i mammas och pappas säng och driker te och kollar på tv :D
Ska la snart börja fixa mig.
Ska vara i skolan kvart över 7 ;)
Halsen käns helt okej , får se om den håller när jag börjar sjunga.
Vi får hoppas att den gör det , för jag vill verkligen !
Aja , kanske ett onödigt lång inlägg så här på morgonen , men ville bara att ni skulle veta.
Vi hörs precis innan jag ska sjunga  :D
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0