-Emmis! ♥ -

Mitt livs bästa dag !

Shä bloggen .
Nu sitter jag på bussen påväg in till staden.
Ska shoppa med bästa vän .:D
Nu bara måste jag förklara inlägget innan lite .

Det här var nog sen bästa dagen i hela mitt liv ( efter den dagen då jag köpte jupps )
Det var så här dåva.
Vi hade ju lucia träning idag .
Vi sjöng igenom alla låtar och så.
Så kom vi till dom låtarna det skulle vara solister på .
Och förra träningen jag var på hade som inte tagit ut några solister än .
Men eftersom kg missade förta träningen så hade dom gjort det då.
Och jag kände att jag gärna ville sjunga solo. Men trodde att det var försent.
Sen när övningen var slut funderade jag på om jag skulle fråga Erik ( vår musik lärare ) om det fanns plats för en solist till.
Men jag fega ur .
Så jag gick och satte på mig mina skor ,
Så kom jag på att jag hade glömt min väska där inne .
Så när jag gick in och hämtade den så tänkte jag .
Fan Emma .
Du älskar att sjunga .
Var inte feg för en gångs skull.
Så jag frågade Erik.
Han bah.
Om du går ut och väntar så tar vi in alla en och en som vill sjunga solo .
Fatta om jag var nervös eller ?
När det var min tur fick jag gå in och jag fick sjunga en vers ur halelulia(stav?)
Jag tycket själv att det lät förjävligt.
Men inte han och vanja tydligen .
Han tyckte att det lät jätte bra.
Så sa han en sak till som jag inte vet om jag får säga än.
Det tar vi när det kommer .
Har med sång att göra iallafall :D

Fatta om jag är glad nu eller ?
Är så sjukt stolt över mig själv .
Så stolt över att jag tog mod till mig och inte fegade ur som jag brukar göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0