-Emmis! ♥ -

jag önskar att jag grät mer för dig än vad jag gjorde , det är du värd!

Shenare!
What's up ?
Själv så gör jag inte så mycket (säger vi ;) )
Dagen i skolan har la varit seg , mår inte jätte bra.
Hade väntat mig att det skulle vara luciaövning idag , men det var det ju inte :(
Tror det blir det imorgon istället.
Börjar även få lite smått panik.
Vet inte vilken låt jag ska sjunga på julavslutningen.
Funderar på antingen apologize eller fall for you.
Fast det känns rätt fel att sjunga fall for you endå ..
Men jag älskar den låten. :(
Aja , jag kommer väl på något .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0