-Emmis! ♥ -

jag följer med dig hem för jag vill inte vara själv.

Hoho i viterkylan ? ;)
Idag har varit super degdag.
Efter luciatåget var det juldans.
Alltid lika kul tycker jag :D
Sen skulle vi ha klassenstimma då, vi kollade på gustav 2. Hur kul ? :O
Sen efter skolan drog jag och sofia hem till sofia.
Vi lagade lite mat och hade lika kul som vanligt.
Sen drog vi hem till linus, la oss i hans säng och där somnade jag.
Sov la en halv timma , vart as trött ( jagvet, söt jag är )  :D
Sen kom eddie och robert och sofia drog.
hehe , hatar att vara med dom grabbarna själva.;)
Ämen ni vet att jag älskar er grabbar :D
sen var det hem för att sedan åka och ge alla pollarna sin kvälls mat.

Nu lgger jag i min säng och ska snart kolla på julens hjältar.
Hur bra är inte den julkalendern ?
Har laddat ner alla 24 avsnitten :D
Aja , vi hörs .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0