-Emmis! ♥ -

How to save a lie!

Har gjort en sån förut , men ska försöka komma på saker ni inte visste om mig
♥  Jag älskar att sjunga.
♥  Jag hatar att vara singel.
♥   Jag hatar att sova ensam.
♥   Jag har tvär svårt för att se eller höra saker som påminner mig om gammla tider.
♥   Jag är rädd för döden.
♥ Jag faller lätt för grupptryck
♥   Jag har svårt för förändringar.
♥   Jag kan inte ta ett nej.
♥  Jag hatar att ha fel. Måste alltid ha rätt.
♥ Jag ljuger väldigt ofta om hur jag mår.
♥  Jag tror på spöken.
♥ Jag sover alltid med en tröja, för om det börjar brinna vill man ju inte springa ut naken ? :O
♥ Jag tycker det värsta som finns är djurmisshandel.
♥ Jag börjar lätt gråta.
♥ Jag hatar folk som söker uppmärksamhet hela tiden.
♥ Jag tänker ta mitt liv när juppe dör.
♥ Jag är bra på att se glad ut , fastän jag inte är det.
♥ jag tror på gud.
♥ Jag gråter när jag känner mig ensam.
♥ Jag hatar att såra människor , och får väldig lätt dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0