-Emmis! ♥ -

fullt ös medvetslös!

hejhej :D
Hade inte någon tillgång till någon dator igår.
Men i fredags dåva var vi på krök hos roberto :D
Vart trevligt enna.
Förutom lite saker som hände sen på slutet.
Hehe  , skulle egentligen sovit med sofia hos robert med linus.
Men sofia försvann hem , och linus decka.
Så blev att jag och offe sov hemma hos ed.
Hahaha , fyfan vad kul jag och offe hade det där va ;)
Tyckte nog gubben med.
Tack alla för en go fedag :D

Sen igår dåva var det deg dag .
Käkade på campino med sofia , robert och ed.
Sen drog vi hem till lilla linus.
Myste där oså.
Sen drog dom till björboholm och jag stack hem.
Kollade på film med mammsen och sandra.
Sen ringde linus och ville att jag skulle komma ut igen , så jag drog ut.
Blev sen att vi kollade på nån splachfilm hemma hos linus.
Hahaha , as dålig var den ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0