-Emmis! ♥ -

Emma ''MVGbarn'' Johansson ? ;s

Det var en gång en gång och den var sandad !
HAHAHAHAHAHA.
Nämen hej ;)
Kom precis hem ifrån stallet.
Har ju kvällsfodrat alla små pollarna :D
Är så fruktansvärt sjukt trött.
Måste gå och lägga mig tidigt idag !

Innan jag drog till stallet förut,  drog jag hem till sofia en stund.
Fast när jag kom dit sov hon.
Så jag kröp ner brevid henne och slaggade i 2 timmar ungefär. :D
Så himmla mysigt.
Sen klockan sju var det bara att dra sig ut i kylan och cykla till stallet dårå.
Känner mig halft mobbad som fortfarande cyklar fast det är snö.
Sandra red juppen idag .
Fast jag fick galoppera honom lite , för hon tyckte att han var för pigg ?
Mesig människa det där.
Man kan inte vara rädd för att juppe skulle gå för ''fort'' ;)
Jajaj.
Nu ska jag vara så smart och plugga lite till provet vi ska ha imorgon.
YAEEEY ,  måste vara i skolan INNAN vi börjar.
Alltså ska jag vara i skolan klockan 8 och vi börjar egentligen halv 10.
Hehee , cutcut känner jag lite . ;)
ahmen hörs sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0