-Emmis! ♥ -

Bara min , okej !

Nu är det såhär.
Har lite saker jag måste dela med mig av.
Jag är så fruktansvärt kär just nuva. :(
Ja ni läste rätt.
Jag är kär igen.
Som ni kanske vet så har jag varit bisexuell ett bra tag ,
men nu när jag blev singel här igen har jag tänkt bli lesbisk på heltid :D
Och tur som jag har så har jag amanda som känner likadant.
Amanda är en av dom underbaraste människorna jag har träffat.
Så sjukt lätt att prata med , om allt och hon är jämt på så bra humör. ♥
Dock har hon ju rätt udda humor och är allmänt störd.
Precis som mig.
Vi passar så sjukt bra ihop och jag älskar henne min lilla sockertopp.
Hon är så vacker.
Hon är som en härlig sommarkväll , med vattnet och allt  ♥
Hahaha , jag älskar dig amanda .
31/11  - 11
dagen då det blev vi.
EN dag jag aldrig glömmer.




Kommentarer
Postat av: Anonym

för min skull snälla ta bort bilden där jag gör tummen upp, ser u ut som en köttbulle :'(

men hahahah asså ah du är bäst du älskling, eller vi är!

''Hon är som en härlig sommarkväll , med vattnet och allt :D :D''

HAHAHAHAHA dog lite där!

jag älskar dig världens finaste underbaraste flickvän! <3

2011-12-12 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0