-Emmis! ♥ -

baby you are all that i want!

Shenare  , äntligen har jag lyckats ta mig in på blogg.se :O
Hatar vårat internet , det suger helt seriöst.
Skolan idag vart allmänt seg.
Gjorde absolut ingenting , förutopm att spela nått spel.
Slutade iallafall halv 1  , men jag var tvungen att stanna kvar efter för att träna på julavslutnigen.
Jappjapp , så nu har jag precis kommi hem och ska snart dra mig till juppe.
Hade ju hoppats på att hans sadlar skulle komma idag , men verkar ite som dom gör det :(
Så får se om jag kanske rider barbacka eller longerar honom :D
Jaja , vi hörs sedan ;)


Fan vad söt jag är ibland ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0