-Emmis! ♥ -

1 december.

Tjenare tjenare :D
Sitter i min säng och chillar med lite jul musik innan jag ska dra mig mot stallet.
Hoppträning som står på schemat idag.

Skolan idag var la skoj.
Fast där ljög jag.
Vart as trött , skulle egentligen gått upp 7 för att hinna hem till sofia och kolla på julkalendern ;)
Men det pallade jag inte .
Sen kännde jag mig allmänt smart på alla lektioner oså ;)
Menmen .
Iallafall  , när man kom hem så låg min blus från nelly på min säng.
Yipppe.
As nice vart den.
Aja , nu får jag sätta fart .
Hörs ikväll  , eller jag kanske mobilbloggar  :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0