-Emmis! ♥ -

what we dreams is all that matter.

God morgon alla söta :)
Blev väckt utav pappa för typ 3 timmar sen men pallade int att vara vaken så gick och la mig igen.
Asså , helt sjukt vilken hosta jag har.
Kan inte sova om nätterna , så mycket hostar jag.
Iallafall . Om ungefär en timma ska jag bort till stallet ,
ska rida hem en lektionshäst ifrån sommarbetet.
Blir la kanske kul ?
Senare ska jag in till stan och köpa kläder tror jag.
Känner att jag inte har så mycket pengar kvar.
Men varför spara på dom sista när man kan spendera dom?
Får ju snart nya endå.
aja , men hörs sen .
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: jag tackar så mycket <3

Ja, tycker jag låter som en bra idé :-D

2011-08-03 @ 13:28:59
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/
Postat av: ida

hänt idag ?:D

kram!

2011-08-04 @ 22:47:30
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0