-Emmis! ♥ -

varför vill du stå med mig i regnet ?

Sitter här och har slöjd nu.
Men har inget att göra så jag kollar runt lite på nätet.
Yeeaah , fett cool , jagvet!
Har inte haft en bra morgon.
Började med att jag glömde mina hörlurar hos eddie igår så  han skulle haft med dom till skolan idag.
Men tror ni att han var i skolan ??
Nej..
Vart typ as depp.
Men helt plötsligt när jag hade svenska , såg jag hans nya fina blåa jacka dyka upp  i dörren.
Blev så glad.
Trodde det skulle bli en dag utan musik. Men nejnej :D
      

 

Dagens lunch : Typ chillikassler med sås och ris.

Dagens man : otto  min älskling. ♥





Lycklig familj! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0