-Emmis! ♥ -

Var är min plattång ?? :O

Mamma jag vet att du  läser min blogg !!!!'
OCH vart har du gjort av min plattång?   Jag måste ha den !

Godmorgon mina små underbara läsare.
Som ni kanske ser så börja in morgon i en katasrof.
Hittar inte min plattång och jag börjar snart ?!?!?!?
INTE OK !
Iallafall  , till  frukost idag drack jag ett glas juice!
Hahah , nämen .
Får skynda mig nu , måste leta upp min plattång ,
annars får sofia ta med sin till skolan för jag klarar mig inte annars..
Hörs i skolan bitcheesss! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin♥

Vad har du haft för väder idag? Här jag bor har det varit skit väder, regn hela dagen. kram

2011-08-30 @ 21:34:51
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Malin♥

Vad har du haft för väder idag? Här jag bor har det varit skit väder, regn hela dagen. kram

2011-08-30 @ 21:34:51
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0