-Emmis! ♥ -

Trött chey som inte kan sova :(

img_9386 (MMS)

Hellu. Ligger i min pappas säng och kan inte sova . Somnade runt halv 1 men sen vaknade jag av att jag var sjukt törstig , sen kunde jag inte somna om ! Så nu ligger jag här och gör små söta bakrundsbilder till min iphoniis! Vad finns det mer att säga ? Jo . I övermorgon börjar skolan igen . Tycker att det känns som om det här lovet har gått riktigt snabbt men om man tänker tillbaka på allt så har jag hunnit med jätte mycket. Jag har träffat nya vänner , även lärt känna folk mycket bättre . Jag har blivit ''brun" . Jag har inte ridit som mycket som jag velat :( Jag har kommit min bästa vän ännu närmre . Hahahah, det är rätt sjukt endå för så mycket som jag och Sofia umgås borde vi vara helt sjukt trötta på varandra , men det är tvärtom. Vi ses varje dag och tar det som en självklarhet att vi ska träffas . Men aa, långt och onödigt inlägg men jag kan som sagt inte sova . Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0