-Emmis! ♥ -

Topp 5 again ♥

Var rätt länge sen nu.
Idag tänkte jag toppa 5 saker jag gillar bäst att göra på sommaren.

På femte plats kommer att bara vara hemma och ta det lungt vid datan och chilla .

På fjärde plats kommer att åka in till stan och ta en härlig fika med underbaraste vännen och bara chitchatta.
Delar även plats med att shoppa in nya kläder till gaderoben :)

På tredje plats kommer att sola och bada.
As gött att bara ligga i solen och steka och sen när det blir för varmt bara hoppa i plurret ;)
Dock har det ju inte varit så  mycket sol denna sommaren :/

På andra plats kommer att vara ute med kompisar riktigt länge.
Inte tänka på att man måste hem och sova för att det är skola dagen efter.
Riktigt skönt :)

Och det jag älskar mest att göra på sommaren är att vara ute och rida sådär riktigt länge.
Och bara njuta av sommarvädret.
Det är det bästa som finns ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0