-Emmis! ♥ -

super söndag.

Kom precis hem ifrån sötsaken eddie.
Var hemma hos han först , drog ut och åkte lite moppe , sen drog vi till tottes garage.
mys ? nästan :)
Super söndag kan man lätt kalla denna dagen !
Btw!!!  förlåt för bara massa repris och cam bilder men mimmi har miin kamera. får tbx den imon!
Jag vill säga ett stort tack till MIN babe för att jag fick köra din moppe (igen)
Känns stort att du litar på mig ;))) ♥

Åhh , jag kanske inte har berättat dettta för er , men min cykel har gått sönder.
Så imorgon hade jag igentligen behövt gå, men icke sa nicke.
Då  är krocko ( kirckan )(kricko ) så  snäll och kör mig till skolan.
För vi bor ju lixom grannar , så varför inte sammåka lixom ?
Yeeaaah , aahhaha, suck on that bitches.

Nu ska jag la tvätta bort mitt smink och tvätta ansiktet och lite så.
Sen blir det la sängen,  är ju trots allt skolan imorgon igen.
Måste även lägga mig i min säng och fundera lite.
hihih  , jag kanske inte är singel så länge till !
MEE LOVE !
Får la se om jag gör nått random inlägg sen.
annars hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0