-Emmis! ♥ -

sofistikerat ;)

God morgon !
Hahaha , allt blev helt cp igår asså :(
Skulle ju ha sovit hemma hos gosi och så  , men tror ni jag kunde sova ?
neee,  för jag har sån jekla hosta så jag nästan spydde.
Så vid fem pallade jag inte att ligga där mer , så jag ringde mamma så fick hon hämta mig.
Kom hem , tog hostmedicin och slummrade sött i min gosiga säng.
Sov till  nu ? :O
hahaha , helt sjukt.
Ahopp  , Idag kommer ju min kusin och min mormor hit :)
Har saknat dom så det ska bli kul att träffa dom igen.
Just nu sitter jag i soffan och har precis käkat frulle.
Ska la te en ducsh snart också för tror det behövs.
Hej så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0