-Emmis! ♥ -

Och emma levde i tusen år tusen år?

Phuuu.
äntligen är jag klar med den nya headern , Fattar ni hur lång tid den tog att göra eller?
Haha , men äntligen är den klar.
Ligger iallafall i min mysiga säng nu och har precis hjälpt veronica med hennes nya header:)
Snäll jag är jag vet.
Funderar starkt på att sova asså.
Känner att jag inte kan sova till 3 på dagarna och lägga mig 5 typ.
För snart börjar skolan och då blir det lägga sig tidigt och upp tidigt.
Mee love!
Imorgon blir et iallafall att dra in till stan med gosisarna och göra lite grejer
och ta en fika antaligen.
Men mja.
Sov gott så hörs vi imorgon.
Puss /Emms

Kommentarer
Postat av: ida

hej allt bra ?:D

kram!

2011-08-04 @ 03:20:52
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0