-Emmis! ♥ -

Natten är ung och jag ligger "naken"?

img_5635 (MMS)

Klockan är halv 6. Jag har legat vaken i cirkus 3 timmar. Har sovit ca 3 timmar i natt. Funderar starkt på om jag ska gå upp och ta mig en dusch?  Hahahha, eller typ göra nått annat kul, för att ligga här suger ju. Ska endå upp om några timmar , ska ju vara banpersonal på tävlingen . Skoj? Jo lite kanske. Juste , jag vet att uppdateringen har varit sämst , men nu när skolan kommer igång kommer jag ha mer tid för då är jag inte ute och ränner hela nätterna;) Nämen skämtpsido. Förlåt mig . Ska skärpa mig. Lovar er det !! Fin bild på mig där uppe som ni inte har sett btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0