-Emmis! ♥ -

Livet är en olöstgåta!

Godmorgon bloggen .
Har varit vaken nu i snart 2 timmar ?
Ställde klockan på 8 för att jag skulle med sofia till läkaren med hennes fot.
Hihih , så jag steg upp  och cyklade iväg och hämtade henne.
Hjälpte henne in på vårdcentralen och blablabla.
Sen visar det sig att hon fick samma läkare som jag när jag var där.
Hassan -.-'
Asså , han är ju bara äcklig ,
typ hårig överallt och man förstår inte vad han sa.
man bah yeeeeah!
Iallafall , hon ska hoppa på kryckor i 4 veckor nu :D
love it.

Cyklade hem sen och gjorde frukost till  mig och kryckan.
Hmm mysigt.
Ikväll ska jag vara barnvakt med gosi iallafall.
Lyckat , jotaack jagvet.
Men ska filosofera vidare .
♥Hörs snart pussssss.♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Godmorgon sötnos! :)

Ha en fin dag!

2011-08-09 @ 12:24:23
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0