-Emmis! ♥ -

jag har inget att blogga om.

Känner verkligen inte suget efter att blogga , men nä  , nu får jag skärpa till mig.
Kom preis hem ifrån sofia.
Vaknade vid 7 imorse.
Inte okej , så jag låg där och försökte att somna om men det gick inte.
Låg där och kollade på svalekär och cleo.
Låg där i min ensamhet i 5 timmar.
Sen när jag väl kännde att jag inte kunnde hålla ögonen öppna och hade tänkt att nana om,
Ringer min mor och säger att jag ska komma hem för att vi ska få besök av min kära kusin angelica.
Hmm  , mja .
Idag vet jag inte vad som händer.
Sofia åker ju iväg så får väl se om jag kan hitta på något att göra.
Hihih , kolla vilken söt rosett jag hitta.
Verkligen min stil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0