-Emmis! ♥ -

ja, jag vart olydig.

Godmorgon bitches.
Vaknade för en timme sen förstårni.
Skulle ju igentligen följa med dom till essunga. Men som ni kanske vet har jag varit dödsjuk här i veckan.
Detta pågrund av att jag jämt sover för dåligt.
Så därför bestämmde jag mig för att strunta i att följa med och stanna hemma och sova istället.
Skönt endå , för vädret fuckar endåså!
Åhh , fyfan btw.
Blev väckt att värsta feta smällen.
Hela huset skaka ju.!!
Hatar åska. Men jag somnade ju om sen.

Idag blir det att vara hemma igen.
Ska vara barnvakt ennu en dag åt min älskade syster.
MELOVE!!
Btw!! till alla som inte vet har jag ju utegångsförbud-.-'
over and out ?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hade du en bra fredag? :)

2011-08-27 @ 14:16:30
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0