-Emmis! ♥ -

it should be you and me.?

Kom hem nudå.
Har har varit hemma hos linan med sofia.
Sen kom sötsakensofie och hängde med oss.
+ att eddie , jesper och offe kom med.
Hihih , trevligt trevligt.
Hmm ja , sofia och linus spelade ju wii och jag satt i soffan.
Selad kort gjorde vi med. Och dom anklaga mig för fusk.
Man bah vafan ? :O
inte okii.

Hm ja vad har jag mer att berätta .
Juste , tror inte att dessa människor läser min blogg så kan ju skriva det här.
Ska iallafall spruta parfym i eddies ansikte så att han dör.
Sen ska jag prata allvar med linan om lite grejer.
Börjar bli lite orolig för honom.
Vad mer ?
Jag vill även att sofia och offe ska bli tilsammans.
Aja , hörs snart .

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas allt är bra ! :D

kram!

2011-08-11 @ 01:34:08
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0