-Emmis! ♥ -

Im back!

Och nu har skolan dragit igång.
Jag har ju inte haft så stor lust att blogga , men nu får jag fan skärpa mig.
Dagen örjade med att jag vaknade vid 8 och började fixa iordning mig.
tog älsklings cykeln till skolan.
Kom dit och så.
Fick rda på lite info och fick vårat nya schema.
SÄMST stavas det.
Allmänt seg dag , men kul att få träffa lite folk man inte har sett på ett tag.
Sen drog jag och gossi plutti in till stan och shopade.
Jag behövde ett par nya skor för mina vita converse är bruna ( fråga inte vad som har hänt med dom )
Blev att jag köpte ett par rosa converse och en as snygg jacka . ( Bild kommer ikväll )

Nu ligger jag i in säng och ska palla mitt feta arsle tilll stallet.
så brb bloggen.
LOVAR  ATT UPPDATERINGEN SKA BLI BÄTTRE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0