-Emmis! ♥ -

Hiss och diss! ♥

*Att skolan börjar nästa vecka!

* Sörtsa hissen går till att vi ska åka och provrida en häst på söndag.

* till all go musik.'
Älskar att sätta på värsta dunket och bara svänga loss.
ME LOVE !
* Till folk som säger något och sen inte håller det.
Bland det värsta jag vet.

*Till att pengarna tar slut så sjukt fort.
1100 kr räcker inte på en månad , Höj barnbidraget!

* Till att jag bara är 15. Jag vill vara 18 nu.
Dirrr!!!!!!

* Till att jag och sofia inte har några vänner.'

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu hatt jag över 100 prenumeranter och det firar vi med att alla som kommenterar detta inlägget blir länkade, så kommentera och du bli länkad ikväll - http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/august/alla-som-kommenterar-detta-inlagg-kommer-bli.html#comment :)

2011-08-12 @ 18:39:32
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0