-Emmis! ♥ -

hiss och diss.

Smurfarna.
Såg precis att dom har kommit med en film.
Till alla er som inte vet så är jag ett stort fan av smurfarna.
Älskar dom , så sjukt gulliga och puttinuttia .
Ett måste att se den!! ♥


♦ Till att jag är kär.
LALALALLA  , älskar känslan.
Bara så det är, jag klarar inte utan kärlek tydligen. ♥


♦ Rosa.
Rosa skor , rosa byxor, rosa nagellack.
Rosa överhuvudtaget.
Älskar färgen. Så fint är det.
Så hissar färgen ortoligt mycket.

  • ♦ Årets schema. Asså det suger sjärt..
  • Sluta 3 varje dag ,och 20 över 3 på torsdagar.
  • Nää , det fungerar inte in min värld.
♦ Till att det fortfarande är varmt ute.
Jag vill ha vinte och kyla så man kan örja använda
vinterjacka, mössa, vantar, halsduk och vinter skor.

♦ Till den falska tjejen ******* ***** .
Asså svär.
Får tvär ryck på damen , hon fattar inte att hon bara förstör för sig själv.
Tycker bara synd om henne. Inga vänner kvar.
Men så blir det väl när man är en ataniton hoe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0