-Emmis! ♥ -

Hiss och diss! ♥

* Största hissen är att jag tror jag har hittat den perfekta stor hästen till mig !
Miii likke ! :D

*Till att alla busschauförer inte kollar nogrant på smsbiljetterna.
Hihih , visst inte så smart om en kontrolant kommer men är man busig så man .

*Till att det bara är en vecka kvar till skoliisen börjar.
Längtar som fan!

*Till att robert inte köpte dom skorna jag ville !
Fu him.

*Till att det blir mörkt ute så tidigt.
Inte okej  , eller?

*Till att jag har tappat min kondition.
Men ska börja träna upp den nu igen.
Duktig emma ? Jappssi jagvet !

Kommentarer
Postat av: julia

va fin blogg du har! :)

2011-08-16 @ 00:59:22
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0