-Emmis! ♥ -

Hemma.

Hihihih  , har varit underbaraste dagen idag.
Har ju varit och provridit seriöst världens näst vackraste häst.
Dagen såg ut såhär :
Jag var kartläsare påvägen dit. Lillan som hon kallades stog i kungälv så inte så långt att åka.
Vi kom fram och vi stog i stallet och pratade lite medans ägaren Malin borstade.
Sen gick vi upp till padocken och malin började rida fram henne.
Sen red hon och lite så.
Sen var det min tur.
Och herre , jag har ju typ ridit min lilla jupps i 3 år snart så känndes lite ovant att sitta så högt upp.
Men gud vilket härligt steg hon hade.
Traven var helt underbar och jag älskade när hon längde på steget.
Väldigt kul häst att rida.
Mja , jag tyckte att det var en väldigt intressant häst , så vem vet .
Hon kanske flyttar hem till oss.
Ska bara sätta mig ner och prata med mamma och pappa så och disskutera.
För dom vill ju att vi ska provrida mer hästar men nepps.
Det vill inte jag .
Aja .
Filmade även så ska lägga över filmerna på datan så får ni se hur det såg ut.
Brb ! ;)
Fin bild på juppps ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Sv. Toppen! vilken sööt häst i headern vad heter den?? :o

2011-08-14 @ 21:38:06
URL: http://mandycandyy.blogg.se/
Postat av: Molly Svedin - Vardagsblogg + annat.

Sv: Ja allt är bra, själv? :)

2011-08-14 @ 22:34:25
URL: http://onelifeforme.blogg.se/
Postat av: Kamilla

sv; Följer dig nu :)

2011-08-15 @ 00:27:44
URL: http://kamillahissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0