-Emmis! ♥ -

Hemma nu!

Chacha bloggen.
Tänkte berätta lite om min dag.
Börjde med att jag vaknade vid 11 , drog till stallet och red ut med sofia och märta :)
Drog hem sen efter några timmar och fixade mig ochså.
Drog in till stan med eddie , robert och linus.
Skulle hjälpa dom med att köpa skor.
Hihihh , hittade ett par jätte fina fred perry skor till robert , men dom ville han inte ha :/
Så det blev att både eddie och robert köpte några fina skor på hoolywood.
Sen hittade jag ett jätte gulligt läppstift till mig som jag även köpte.
På bussen hem blev jag trakasserad av robban och lajnan så bussresan vart inget kul.
Kom hem och typ började bråka med min far så drog ut till jupps.
Sen kännde jag att jag var sugen på att ut och springa så jag gick faktiskt ut och joggade.
(stolt)
Kom hem och tog värsta sköna duschen.
Mjaa , så såg min dag ut.
Tack bäbys för en rolig dag ;)
Ni är bäst ( efter mig då,  hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0