-Emmis! ♥ -

hemma'

Inte okej.
Först såg jag , linus , eddie , jesper och emil på när lammen tystnar.
Jag hatar den filmen , Så jäkla rå är den.
Iallafall , sås kulle dom följa mig hem.
Påvägen höll linus på hela tiden.
'' Tänk om det är nån där bakom trädet ''
Och massa sånt och jag är ju fruktansvärt lätt skärmd.
Iallafall.
Sen när jag väl var hemma skulle jag gå in , men dörren var låst och jag hade inga nyklar.
Jag stog där och knackade på.
Jag ropade bort till the grabs som hade följt mig hem att dom skule vänta tills nån öppnade.
Precis då kom mamma bakom mig och bah , ''nej det behövs inte.''
Fatta om jag skrek eller.
Så typiskt att det skulle hända precis när dom har hållt på hela vägen hem.
Aldrig träffa dom mer.

Nu ska jag iallafall sova.
Ska upp tidigt imorgon för jag ska till lillan igen!
Denna gången ska vi rida ut.
Får se hur det går.
Aja , ni får ha det gött.
Ha det gott myrstack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0